Wednesday, October 31, 2012

Today. Three years ago.

pinjam dr :  noormalashahar

311009 - 311012

Hari ini. Tiga tahun lepas. Kali pertama saya mengenali insan yang telah menjadi Imam kepada saya dan nakhoda kpd kehidupan saya. Sama-sama berada di negeri serambi Mekah ini. Tapi saya mengenali Imam saya di Hetel De Palma Jalan Ampang.

AlhamduLillah.
Syukur di atas segala nikmat kebahagiaan yang Allah SWT berikan kepada kami. Semoga kami tidak leka dengan kebahagiaan pinjaman ini sehingga lupa kebahagiaan yang hakiki. Semoga kami tabah melalui onak duri dalam perjalanan kehidupan dan rumahtangga kami. Dikurniakan kami zuriat yg soleh/solehah. Dipelihara hati-hati kami dari perkara mungkar dan kemaksiatan.

Selamat berkenalan untuk tahun ketiga en.suami. Semoga semua kenangan itu sentiasa segar dalam sanubari kita.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...